Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2015

Ο Κρητικός μελισσοκόμος που ξετρέλανε τις γυναίκες μιλάει στην τηλεόραση.

Στάθης Στιβακτάκης: Ο αγρότης που ξετρέλανε 
τις γυναίκες μιλάει για τον πανικό των ημερών 
προς το πρόσωπό του.
Συνέντευξη έδωσε 
ο πιο seχy - όπως τον αποκάλεσαν - αγρότης, 
Στάθης Στιβακτάκηςστο κανάλι Κρήτη Tv 
όπου και είπε ότι «δεν το κουνάει» από το χωριό του 
στο Ηράκλειο, Βορίζια.
Όπως εξήγησε ο νεαρός «δεν θέλω να με κρίνουν 
για την εμφάνισή μου αλλά για το μυαλό μου» 
και συνέχισε να μιλά για τα νέα μέτρα τα οποία
όπως εξήγησε «θα μας αφανίσουν». 
Ο δημοσιογράφος ωστόσο επέμεινε και τον ρώτησε
 εάν θα τον σκεφτόταν ποτέ να ακολουθήσει είτε 
την καριέρα του μόντελινγκ 
είτε στον χώρο της τηλεόρασης.
 Ο κ. Στιβακτάκης ήταν κατηγορηματικός: 
«Δεν εγκαταλείπω τη δουλειά μου με τίποτε. 
Δεν φεύγω από το χωριό. 
Έχω μάθει να είμαι έξω στη φύση. 
Δεν έχω μάθει να είμαι κλεισμένους σε κλουβιά 
ή σε πασαρέλες».
Για τον ίδιο όπως εξήγησε το πιο σημαντικό είναι 
να γυρίσουν οι νέοι στα χωριά αφού αυτά ερημώνουν 
ενώ με την κρίση «θα πεινάσουν όλοι». 
Ο Σταθης Στιβακτάκης μιλά με τα καλύτερα λόγια
για το δικό του χωριό καθώς είναι
το μέρος στο οποίο ηρεμεί.
Ο ίδιος είναι μελισσοκόμος στο επάγγελμα 
και έχει καταφέρει να στήθει 
μία πρότυπη μελισσοκομική μονάδα.
Οπότε κορίτσια ψυχραιμία...
Δικό μας σχόλιο: 
Ο λεβέντης αυτός Κρητικός μας κάνει περήφανους 
με αυτά που λέει στο Βίντεο.
Δείτε όμως το βίντεο:

Δεν υπάρχουν σχόλια :